selamat datang ! jangan malu , jangan segan untuk mengFOLLOW saya ! time kasih ! :)

Tuesday, September 6, 2011

jalan terus .

Assalamualaikum Dan Selamat Pagi Semua .


Hai semua sahabat, apa khabar? harap sume sihat blake ah . Sini, nak ucapkan selamat jalan dan maju jaya kat kawan-kawan yg melanjutkan pelajaran tak kira yg dah sampai ke destinasi masing-masing atau yg baru nk bertolak, yg penting semuanya selamat, mudah-mudahan . amin . Dan esok aku akan bertolak ke UUM, selepas ni aku terpaksa meninggalkan seketika keluarga, sedara-mara, serta teman-teman yg selalu ada di samping kuu selama nim . Sungguh berat untuk aku lalui semua ni tanpa mereka semua dan tak terbayang macam mane hidup aku tanpa mereka semua nii tapi apa yg pasti aku takkan hampakan mereka semua, aku akan lakukan yg terbaik untuk mereka, Insyaallah . Kepada Kzo, Sharil, Eyo, semoga berjaya kat sana, jangan sedih-sedih, jangan lupa awok-awok dan yg penting jangan lupa keluarga . Kepada rakan-rakan hak belum berkesempatan untuk melanjutkan pelajaran tu, teruskan langkah untuk mewujudkan mimpi-mimpi kamu semua dan jangan berputus asa . Yakinlah bahwa tuhan mempunyai rencana yg lebih baik untuk kamu semua . Semoga kita semua diberkati dan dirahmati Allah s.w.t . Sekian .
http://www.smileycodes.info



No comments:

Post a Comment